środa, 9 marca 2011

Znowu tuniki

Witam dziś pokażę tuniki dla wnuczek które zrobiłam w ubiegłym tygodniu.Obie zrobione są z włóczki Bebe Batik Alize Sekerim-90%akryl 10% poliamid ok.300 metrów w motku.Włóczka jest bardzo miła w dotyku  super się z niej dzierga.Włóczkę kupiłam w moim ulubionym sklepie internetowym-Biferno-mają tam śliczne włóczki aż oczu nie można oderwać i wszystkie chciałoby się mieć no ale funduszy brak a ja ciągle bez pracy.ale do rzeczy.
Na tunikę w odcieniach turkusu wyszło ok.400 metrów czyli motek i trochę-jest dla młodszej  wnusi.
Druga tunika ,dla starszej wnuczki , zrobiona jest z tej samej włóczki tylko kolorystyka jest inna.Na tę tunikę wyszło mi półtora motka włóczki,obie są robione od góry na drutach nr 3,5.
Robienie metodą od góry bardzo mi się podoba głównie dlatego że nie trzeba zszywać, czego nie lubię ,wystarczy wszyć nitki a na drutach następna tunika tym razem na zamówienie z poza domu no i za kaskę.Tunikę na zmówienie robię z włóczki Gucio w kolorze ciemno czerwonym , ale że muszę mieć kilka robótek zaczętych to robię jeszcze moją pierwszą w życiu chustę na drutach- również z czerwonego Gucia no i cały czas robi się sukienka na szydełku  ale zdjęcia będą w następnym wpisie pozdrawiam zaglądających na mojego skromnego bloga=Alicja

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz