niedziela, 24 marca 2013

Witam sweterek dla młodszej wnuczki  Michelle gotowy,zrobiłam go z włóczki super soft w kolorze błękitnym jak wnuczka będzie miała humor to będą  fotki na właścicielce.Sweter jest zapinany na guziki.

 Zrobiłam też następny komplet na wiosnę -czapkę i chustkę w kolorze ecri
 do czapki zrobiłam 2 kwiatki szydełkowe brązowy i ecri które można przypiąć pojedynczo lub razem.
 Komplet robiłam dla 3-latki z cienkiego akrylu,czapkę z podwójnej nitki bo z pojedynczej za cienka była a u nas klimat się chyba zmienia bo za oknem zamiast wiosny i ciepełka nadal śnieg i mróz..
 Wnuczki chciały ubranka dla lalek więc babcia spełniając prośby złapała za szydełko i zrobiła takie prościutkie.
 Barbie Elizy ma różowe wdzianko i spodenki-rybaczki.
A lalka Misi ma czerwone wdzianko i spodenki.Godzinka pracy a ile radości sprawiłam dziewczynkom. Witam moje nowe obserwatorki,dziękuję za miłe komentarze pozostawione,dziękuję za odwiedziny zapraszam ponownie pozdrawiam miłych gości -Alicja

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz