wtorek, 9 kwietnia 2013

Witam  dziś czapki dla wnuczek w czerwono-czarnych barwach z dużą kokardą i dwoma pomponami,
wnusie stwierdziły że wyglądają jak Myszki Minnie.
 Teraz kilka zdjęć dziewczynek zadowolonych z czapeczek.
 Michellka zadowolona z nowej czapki.
 Elizka w nowej czapce.
 Czapki robiłam bez ściągacza więc dół zwija się w mały rulonik.

 Zrobiłam też dwa komplety na wiosnę na zamówienie dla 3-letniej dziewczynki.
 Pierwszy w kolorze kremowym -czapka z szydełkowym kwiatkiem i ażurowa chustka.
 Drugi w kolorze brudnego?różu to też czapeczka z szydełkowym kwiatkiem i ażurowa chustka.
 I jeszcze zdjęcia czapek,robione są gładkim ściegiem ozdobą są kwiatki.
Zdjęcia chustek,mam nadzieję że spodobają się mamie i córeczce, na drutach następny komplet dla 4-letniej dziewczynki tylko zamiast czapki ma być beret.W tym roku mam mało zamówień na takie czapki i chustki więc korzystają na tym moje wnuczki bo babcia robi dla nich.Witam wśród moich obserwatorek Agnieszkę z blogu Wełniana Kraina  która robi przepiękne czapeczki dla maluchów na szydełku.Pozdrawiam moich stałych i nowych gości -babcia Alicja.
  

3 komentarze:

  1. bardzo fajne.Podziwiam za druty.Ja robię jak już muszę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję a ja wolę druty ale szydełko też od czasu do czasu biorę do ręki

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne te czapki Pani tworzy. Posiada może Pani jakiś wzornik kolorów włoczek (o ile to włóczki)z których wykonuje Pani te chusty ? Mamy od Pani już dwie i myślę nad kolejnymi kolorami :))

    OdpowiedzUsuń