środa, 12 lutego 2014

Fanty na kiermasz dla Oliwki

Witam,dzisiaj pokażę kilka rzeczy które zrobiłam na kiermasz charytatywny dla 4-letniej bardzo chorej Oliwki.Kilka dni temu dostałam maila od Gabrieli z bloga Robi Gabcia na szydełku z zapytaniem czy zrobiłabym fanty na ten kiermasz,oczywiście zgodziłam się bardzo chętnie.Gabriela pisała że ma to być kiermasz wielkanocny ale ja nie przepadam za robieniem ozdób związanych ze świętami,wolę gotowe kupić,więc zrobiłam kilka rzeczy jakie robię swoim wnuczkom .

  
 zdjęcie przedstawia to co zrobiłam.
 Czapka z kokardą i ażurowa chustka na wiosnę dla 3-4 letniej dziewczynki -zrobione na drutach ,
 opaska z kwiatkami dla 6-7 letniej elegantki zrobiona szydełkiem
 czapka szydełkowa z dużym kwiatem na 3-4 lata,mam nadzieję że moje fanty spodobają się organizatorom kiermaszu no i że zostaną sprzedane.
A na koniec zdjęcie babci Alicji z najmłodszym prawie 3-tygodniowym członkiem rodziny Błażejem.Pozdrawiam zaglądających i dziękuję za przemiłe komentarze moich stałych obserwatorek-babcia Alicja.

1 komentarz:

  1. Dziękuję Ci bardzo za piękne prace jakie do Mnie dotarły na kiermasz.
    Śliczny wnuczuś!!!!

    OdpowiedzUsuń