poniedziałek, 10 marca 2014

Witam dzisiaj prezentacja czapki z czaszką Monster High na starszej wnuczce Elizie która jest zadowolona ze swojej czapki.

 czapkę zrobiłam na drutach a aplikacje na szydełku i przyszyłam
 wzór znalazłam w sieci tylko że czapka była zrobiona szydełkiem.
 Mam do sprzedania komplet na wiosnę dla 4-letniej dziewczynki.Komplecik składa się z czapki z białymi kokardkami rozmiar 48-50 i ażurowej chustki w kolorze różowym Róż jest ciemniejszy niż na zdjęciu.
Pewna pani zamówiła i do tej pory nie odebrała czyli zrobiła mnie w balona moim wnuczkom ten kolor nie pasuje do kurtek i płaszczyków więc jeśli ktoś chętny zapraszam do zakupu proszę pisać na maila.Pozdrawiam Alicja.

1 komentarz:

  1. Czapka z czaszką odlotowa.
    Różowy komplecik jest uroczy, mam nadzieję, że szybko znajdzie się jakiś kupiec.
    Serdecznie pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń