wtorek, 25 stycznia 2011

szara tunika w paski i beżowa tunika z rękawami 3/4

 Witam dziś przedstawię jedna z moich prac wykonana pod koniec ubiegłego roku.
 Jest to tunika z włoczki Angoramatic zakupionej w Biferno,w kolorach szarości.robiona jest od góry na drutach z żyłka 5 mm wyszło na nią 200 gram włoczki ,włóczka miękka i przyjemna w robieniu ale trochę podgryza w noszeniu.
 Dodam ze jest to mój pierwszy projekt robiony tym sposobem ale z efektu  jestem zadowolona a to najważniejsze prawda?
 Następną rzeczą ukończoną w ubiegłym roku to tunika z nici maxi w kolorze beżowym szydełkiem nr 2 wyszło na nią 300 gram nici- robiona była dla mojej siostry ale okazało się że jest ciut za wąska.
Tunika ma rękawy 3/4, sznureczek do zawiązywania w talii, pomysł i wykonanie moje.
 Moim zdaniem idealna na nadchodzącą wiosnę i lato,a dla siostry dziergam inną z kordonka Bravo zakupionego na Allegro, w kolorze kremowym
Oprócz tuniki dla siostry zaczęłam również sukienkę dla siebie z nici Maxi w kolorze wrzos mam zamiar ją wyszydełkować do 30 kwietnia, czyli do wesela na które mam zamiar ją ubrać, mam na razie 5 cm jak zrobię więcej to pokaże.Do pokazania mam dużo więcej moich dziergadeł, ale będę to robić stopniowo aby nie zanudzać, tych którzy tu być może będą zaglądać i komentować, pozdrawiam Alicja

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz