czwartek, 27 stycznia 2011

witam

 Dziś pokaże co zrobiłam mojej mamie na urodziny które wypadają jutro-jest to szaliczek i beret zrobiony szydełkiem z popielatej sasanki wyszło 100 gram,szalik troche krótki ale nie miałam więcej tej włóczki
 wzór pochodzi z jakiejs gazetki chyba  Diany ale nie jestem pewna,często go wkorzystuję w moich robótkach robi się szybko i jest łatwy do zapamiętania
 A teraz następna tunika wykonana na okrągło -zrobiona z Angora-NAKO kolor śliwkowy ale ten na zdjęciu jest rozjaśniony,tunika jest długa ma 80cm długosci z przodu warkocz.
 na dole i przy rękawkach sciągacz 3 oczka prawe 2 o lewe golf ma taki sam ściągacz i jest lużny
 warkocz to moje własne plątanie jak mi pasowało-radosna twórczość własna
 Na tunikę wyszło niecałe 200 gram włoczki ktora jest z domieszką moheru i trochę podgryza,druty na żyłce 4mm.
Pokażę jeszcze sukienkę zrobioną w ubiegłym roku wiosną-była to moja pierwsza szydełkowa  sukienka
  zrobiona jest z nici Bravo w kolorze białym ile wyszło nie pamiętam ale na upały była idealna
na dziś to tyle cały czas dziergam więc niedługo coś pokażę podrawiam   Alicja

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz