sobota, 26 lutego 2011

Witam

 Dziś pokażę tunikę którą zrobilam dla mojej siostry,zrobiona jest z nici Bravo kol.0001 podwójną nitką,mam nadzieję że tym razem trafiłam w rozmiar szydełko nr 2,0,tunka lekko się rozciąga jest długa ma 90 cm długości no ale siostra jest wysoką osobą.
 Coś ostatnio naszło mnie na tuniki robione na drutach od góry metodą bezszwowa.Tu następna robiona dla córki z włóczki Angora batik kupionej w e-dziewiarce,wyszłó 2 motki włóczki druty nr 4mm
 tu w trakcie roboty, bardzo fajnie się robi z tej włóczki jest mięciutka lekka i bardzo wydajna,tunika ma ponad 80 cm dlugości

 tu skończona miał być duży wykładany na ramiona golf ale zabrakło wlóczki a córka nie chciała czekać aż zamówię więc zostało tak ale myślę że też jest ok
 A tutaj sukienka- tzn jej początek robię ją z nici Maxi na szydełku 1,5 kol.wrzos nr308
,
 tu zbliżenie wzoru dołu sukienki-wzór pochodzi z Małej Diany na szydełku-
 a tu zbliżenie góry sukienki -wzor z tej samej gazetki .Mam nadzieję żę do końca kwietnia zdążę bo na drutach już nowe robótki,tak już mam jak większosć dziergających, że mam rozpoczętych kilka robótek bo pomysłów mnóstwo tylko doba za krótka
Zrobiłam jeszcze tuniki z motywami norweskimi dla moich wnuczek ale zdjęcia następnym razem pokażę na dziś to tyle pozdrawiam zaglądających do mnie o ile tacy są

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz